Senaste nytt

Vart reser ni sommaren 2014?

Först skall jag ta mig hem till Sverige. Lyckades boka SQ C hela vägen på USDM poäng tidigare i år, BNE-CPH. Skall försöka boka med USDM poäng ner, men då blir det OneWorld. Vi får se hur det går.
Från Sverige beger vi oss till Nice för att tillbringa 2 veckor i ett hyrt hus på Cape D'Antibes. Ser fram emot de Provençalska matmarknaderna. Slappa o laga god mat i goda vänners sällskap. Kanske ett besök på Les Vieux Murs i Antibes.

Last edited:
Över allt. Visst, det regnar, men det är varmvatten som kommer ner och på dagarna är det mestadels sol.
Frågan är ju vart i Sverige vädret är bra under valfri period på året.

Ok, då tolkar jag ditt svar som att det är betydligt sämre väder än i nov - feb. Det svenska vädret kan jag.

En resa i LH eller LX F i mitten av sommaren (Dubai eller USA, vi åker där det finns två biljetter). Sen en sväng Till St Petersburg. Sparar alla högtflygande semesterplaner till våren då det blir 2-3 månader föräldraledighet i Asien.

Mellan 01Juni-28Augusti blir det Mad + 3, Kef, Cph, Txl, Prg och lite inrikes Klr, Arn, Got & Ume. Full fart men det är väl så det ska va när det är sommar......

Toppen