Ok tack. Då väntar jag lite till då. Vad är gds?
agehall Medlem 22 November 2017 #12 Tobbeee skrev: Vad är gds? Klicka för att utvidga... Global Distribution System - där flygbolag lägger upp flighter, fares, etc etc.
Tobbeee skrev: Vad är gds? Klicka för att utvidga... Global Distribution System - där flygbolag lägger upp flighter, fares, etc etc.
Canadien Medlem 22 November 2017 #13 Tobbeee skrev: Ok tack. Då väntar jag lite till då. Vad är gds? Klicka för att utvidga... 330 dagar innan brukar SAS flighter dyka upp, det är också då de två eftertraktade businessplatserna för poäng släpps. Så ligg på låset på SAS hemsida när de 330 dagarna närmar sig.
Tobbeee skrev: Ok tack. Då väntar jag lite till då. Vad är gds? Klicka för att utvidga... 330 dagar innan brukar SAS flighter dyka upp, det är också då de två eftertraktade businessplatserna för poäng släpps. Så ligg på låset på SAS hemsida när de 330 dagarna närmar sig.
Agö Medlem 22 November 2017 #14 Canadien skrev: SAS.se sök resa chp-nrt Klicka för att utvidga... Säker på det?
Canadien Medlem 22 November 2017 #15 Agö skrev: Säker på det? Klicka för att utvidga... Måste ju ge en för laget.