Senaste nytt

Vart åker ni 2024?

David

Medlem
Då jag är tillbaka i Kina så tänkte jag försöka bocka av de provinser och regioner här som jag inte hann med förra gången. Då jag bara är halvvägs (16 av 34 efter att ha räknat bort några för korta besök där jag bara såg fabrik, restaurang och hotell) kommer det ta en del tid.

Utöver det får det väl bli några regionala resor på helger/högtider men de längre resorna blir hem till Sverige skulle jag tro.
 

011430121

Medlem
Då jag är tillbaka i Kina så tänkte jag försöka bocka av de provinser och regioner här som jag inte hann med förra gången. Då jag bara är halvvägs (16 av 34 efter att ha räknat bort några för korta besök där jag bara såg fabrik, restaurang och hotell) kommer det ta en del tid.

Utöver det får det väl bli några regionala resor på helger/högtider men de längre resorna blir hem till Sverige skulle jag tro.
Känns som man är tillbaka till BC 2011 och 2012 när du nu bor i Kina igen.
Ha det bra där i Kina @David
 

chazzie

Medlem
Fokus på Europa nu ett tag, dels i inflationstider men även många platser "nära" som jag inte besök ännu, men även vissa pärlor för återbesök.

April: Svalbard
Juni: Bologna
September: Färöarna

Det får nog räcka för 2024, men möjligen kan det bli en liten kort sväng till om någon trevlig bonusplats inom Europa öppnar sig, har tyvärr en 2-4-1 som i bästa fall kommer begagnas på en intra-Europa, men bättre än inget, då samtliga ovanstående resor är bonusresor så är saldot på EB-poäng dystert lågt i skrivande stund.
 
Toppen