AABack2ARN
Medlem
Jaha när man är klar då? Vad gör man då?
Kanske starta någon form av metallåtervinning? För övrigt kan man undra hur mycket plats varje människa på jorden behöver ha för att lagra sin andel av gem?
Jaha när man är klar då? Vad gör man då?
Ser lite annorlunda ut på mobilen ser jag men du verkar ha ungefär hälften av antalet nollor du kommer ha när du är klar. Det där ser ut som del 2 av spelet? Isf är det bara att spela vidare.Visa bifogad bild 70074 Jaha när man är klar då? Vad gör man då?
Jag köpte den delen som jag trodde skulle ta mig vidare men inget händeSer lite annorlunda ut på mobilen ser jag men du verkar ha ungefär hälften av antalet nollor du kommer ha när du är klar. Det där ser ut som del 2 av spelet? Isf är det bara att spela vidare.
Jag köpte den delen som jag trodde skulle ta mig vidare men inget händenu kan jag inte göra något
![]()
Det har jag gjort, och kört slut på material och sen köpt den grejen som troligtvis borde tagit en till nästa ”lvl” men inget hände. Spelade om det igen på iPaden istället och samma sak hände på den så nu har jag lagt ner detDu måste köpa paperclip factory och drones och så vidare =)
Det har jag gjort, och kört slut på material och sen köpt den grejen som troligtvis borde tagit en till nästa ”lvl” men inget hände. Spelade om det igen på iPaden istället och samma sak hände på den så nu har jag lagt ner det![]()