C
Cristoffer Cedergren
Guest
Har man sålt massor med biljetter till 50% så kanske man behöver spara in på allt som man kan?
Erik M skrev:Jag köpte ett par av de där till 50% ...Det gör nog att jag kommer vara rätt nöjd hur som helst. Trist med det här med skumpan dock. Man bör kunna stryka (informera om) det man saknar i menyn.Lite OT men ni som hänger i den här tråden bör kunna svara. Hinner man hänga i Al Krug-loungen om man har 2 h mellan landning och näst avgång? Flyger i business.QR 168Stockholm (ARN), Arlanda Airport Terminal:5Thu, 29 Oct 2015 15:05Doha (DOH), Hamad International Airport Thu, 29 Oct 2015 23:05QR 970Doha (DOH), Hamad International AirportFri, 30 Oct 2015 01:10(...)Klicka för att utvidga...
Rami skrev:På QR168 just nu och Rose Champagnen är redan slut på marken. Meaursalt vinet är också slut. Ingen palate pleaser och inte heller har menyerna läder fodralet längre.Klicka för att utvidga...
pep skrev:Jeg istemmer ovenstående bekymringer om QRs forringelser i business class cabin. Har rejst med QR meget i de seneste år og har noteret et fald i service de seneste 3-4 måneder. Er det en bevidst ændring fra QR, eller en implikation af de mange nye rejsende i premium kabinerne som følge af de mange kampagner ?Klicka för att utvidga...
Poängen var väl snarare att de har sålt en massa biljetter till kampanjpriser, och kanske snålar in av den anledningen.Voyageur skrev:Hoppas inte det för själva kombinationen är i så fall minst bisarr; oj! Vi börjar få fulla premium kabiner och tjänar mycket pengar på det....nu är det dags att sänka nivån när pengarna börjat rulla in......Klicka för att utvidga...
Meazza skrev:Poängen var väl snarare att de har sålt en massa biljetter till kampanjpriser, och kanske snålar in av den anledningen.Klicka för att utvidga...