Senaste nytt

Varför så få recensioner?

Det som fick mig att sluta skriva recensioner är det helt hopplösa sättet man söker bland dem. Särskilt för hotellen. Om inte jag kan hitta vad andra skriver så kommer inte andra att hitta vad jag skriver heller. Då känner jag att jag kan göra något vettigare med min fritid.

Jag skulle skriva mer om det inte behövde vara så långt. Jag har massor av bilder från olika hotell och lounger som jag gärna lägger upp med kortare kommentarer, men kan inte skriva en uppsats om det för jag tycker helt enkelt inte att det finns så mycket att säga. Däremot beundrar jag er som kan det.

Sedan om någon vill kontakta mig med ytterligare frågor om ett ställe jag besökt så är det ok.

Tror dock att de flesta hellre skriver mycket. Mallen passar kanske varken dem eller mig.

Det som fick mig att sluta skriva recensioner är det helt hopplösa sättet man söker bland dem. Särskilt för hotellen. Om inte jag kan hitta vad andra skriver så kommer inte andra att hitta vad jag skriver heller. Då känner jag att jag kan göra något vettigare med min fritid.
Har också försökt påpeka detta. En fullständig katastrof att söka fram det man vill. Obegripligt dåligt och oklart...

Provade att skriva en recension. Helt hopplöst att få den rätt kategoriserad, bilderna kan man inte heller lägga in i den ordning man önskar. Skriver hellre reserapporter.

Jag ska ta tag i att skriva mer recensioner men det måste bli lättare att se vilka som finns ej bara vilka som är möjliga

Jag har skrivit en del recensioner då jag själv ser hur det tillför värde om vi lyckas få en sökbar databas med alla synpunkter om flyg/hotell/lounger. Har också skrivit en del reserapporter, och tycker båda har sin plats. Skriver ofta en kortare version av reserapporten som recension för att få in data den vägen också. Håller med i många av synpunkterna redan nämnda om gränssnittet, men väljer glädje och jobbar med det som finns.

Sällar mig till de som skriver för nöjes skull och då passar den fria formen bättre. Jag skriver ibland några rader på Tripadvisor. Jag tycker deras upplägg är ganska enkelt och bra.

Sällar mig till de som skriver för nöjes skull och då passar den fria formen bättre. Jag skriver ibland några rader på Tripadvisor. Jag tycker deras upplägg är ganska enkelt och bra.
De har mkt bra sökfunktion samt är lätt att skriva till
Jag skriver mina recensioner på Tripadvisor, de har mkt bra sökfunktion, och tom länkat. -> är det acceptabelt? tom önskvärt?? @Martin Björnström @Jacob vad säger ni på BC???

Toppen