Senaste nytt

Varför så få kvinnor på BA 787 eventet?

Det las upp en bild som det enbart var män på och någon spann igång ordentligt på detta och tyckte att bilden kunde anmälas för diskriminering för att det inte var några kvinnor med.

Haha såg nu, men helt ärligt det va ju en tjej med på bilden, sen att någon ens orkar kommentera

Den där Alice Margareta Cooper är ju inte sann. Man kan ju tro att det är någon typ av dolda kameran.

21 juli publicerades anmälan på Facebook. Hon liksom alla andra på Facebook hade samma möjlighet som de 20 utvalda att anmäla sig. Sen att BA väljer de statuspax de anser ger bäst payback är ju inget Businessclass.se kan råda över, som vi redan konstaterat.

Kan det vara så enkelt som inga damer anmälde sig? Vad hade isåfall hänt om BC tvingat två stycken medlemmar (damer) att åka? Vissa debatter kan man inte vinna när man har med militanta feminister att göra :(

Jeg meldte meg på og er dame, men med EBB var det visst ikke interesse for å ha slikt folk med :p

Självklar väljer ba statuspax, men bara som en kul fråga, vad har ni som åkte för status? Jag har baec silver så undrar hur långt ifrån man var :) jag anmälde mig rätt sent också.

Last edited:
Exakt, med bara EBB hade inte heller någon man kommit med.... :)

Men man må jo bare prøve, tenkte jeg :) Og slik har jeg alltid tenkt! Man kommer seg lengre i verden om man prøver, og man er åpen for å få et nei :p Særlig i flyverdenen!

Självklar väljer ba statuspax, men bara som en kul fråga, vad har ni som åkte för status? Jag har baec silver så undrar hur långt ifrån man var :) jag anmälde mig rätt sent också.

Många som åkte var BAEC Gold. Om jag kommer ihåg rätt så finns det även en del som har LH SEN samt SAS Pandion mm.

Toppen