1ClassJocke
Medlem
Spot on och i linje med vad jag och många andra här skrivit om tidigare i diverse trådar. Sammanfattningsvis en bra artikel och det har naturligtvis varit otänkbart att publicera något liknande i svensk MSM tidigare. Men nu när allt fler börjar vakna och inse att jorden inte kommer gå under kanske vi kan börja föra en vuxen debatt om flygets plats i det moderna samhället. Jag förstår att det gör ont för många som gått på bluffarna att läsa just meningen "Denna svenska paradgren må kännas som en insats för klimatet, och genererar säkerligen en stjärna i EU:s hållbarhetsrapportering" men nu när Northvolt, Stegra, CO2infångning och andra gröna luftslott faller ett efter ett kanske vi kan lägga godhetsposeringarna åt sidan och istället inse precis det som skribenten skriver, dvs; Vi behöver en fungerande svensk flygindustri!
Jag välkomnar ialla fall debatten. För flygindustrin, för tillväxt, jobb och framtid för nationen.
Jag välkomnar ialla fall debatten. För flygindustrin, för tillväxt, jobb och framtid för nationen.