Christian R
DYKWIA
Dagens afgange ser ud til at være pænt fyldt op i den spidsere ende:
Jag provade 24h iförväg & idag (eftersom personen jag pratade med hävdade att det gick att göra upp till 3h innan avgång) men vad vet jag? BAEC är jag inte så bekant med & har aldrig lyckats boka en resa med Avios..:-( My own ignorance skulle jag gissa..När jag försökte att uppgradera med avios blev jag tillsagd av BA kundtjänst att man måste ringa minst 24 timmar före avgång.
Hur har du burit dig åt? Jag flyger LHR-LAX idag!
När jag försökte att uppgradera med avios blev jag tillsagd av BA kundtjänst att man måste ringa minst 24 timmar före avgång.
Jag ringer 48t innan, och ringer tillbaka nästa dag. Som sagt, senast gick det inte då det var fullt med jag fick ok.
Med tanke på att det går att boka en bonusresa under 24t så borde det vara ok att göra detta också under 24t![]()
När jag försökte att uppgradera med avios blev jag tillsagd av BA kundtjänst att man måste ringa minst 24 timmar före avgång.
Med tanke på att det går att boka en bonusresa under 24t så borde det vara ok att göra detta också under 24t![]()
Återigen har @agehall rätt med sina budord. Man ska inte lita på vad kundtjänsten säger...Guldlinjen sa till mig för en tid sedan att de kan uppgradera fram till 4h..
Jag ringde och uppgraderade på väg till flygplatsen 3 timmar innan avgång.När jag försökte att uppgradera med avios blev jag tillsagd av BA kundtjänst att man måste ringa minst 24 timmar före avgång.
Jag ringde och uppgraderade på väg till flygplatsen 3 timmar innan avgång.