agehall
Medlem
I båda fallen blev biljetten ursprungligen bokad via telefon eftersom resan skulle ske mindre än 24h efter bokningstillfället och hemsidorna vägrade acceptera betalning, vilket är ett ganska vanligt problem numera.
I fallet med min ombokning, så kunde jag mycket riktigt inte boka om biljetten online. När jag plockade upp min bokning via AFs svenska hemsida, fick jag veta att jag var tvungen att följa en länk för att kunna ändra i bokningen. När jag gjorde detta hamnade jag på den spanska sidan (eftersom bokningen var BCN-CDG-ABJ-CDG-ARN). Väl där kunde jag klicka på länken för att faktiskt göra ändringar men då fick jag bara veta att det uppstod ett fel och sedan blev jag omdirigerad till den franska(!) sidan. När man provat detta ett par gånger ger man bara upp och ringer istället.
I fallet med min ombokning, så kunde jag mycket riktigt inte boka om biljetten online. När jag plockade upp min bokning via AFs svenska hemsida, fick jag veta att jag var tvungen att följa en länk för att kunna ändra i bokningen. När jag gjorde detta hamnade jag på den spanska sidan (eftersom bokningen var BCN-CDG-ABJ-CDG-ARN). Väl där kunde jag klicka på länken för att faktiskt göra ändringar men då fick jag bara veta att det uppstod ett fel och sedan blev jag omdirigerad till den franska(!) sidan. När man provat detta ett par gånger ger man bara upp och ringer istället.