Senaste nytt

Var vid Medelhavet ska man hyra hus?

Palazzi

Medlem
Tack så hemskt mycket för svaret, undrar om du har någon erfarenhet av Ibiza, har ett par polare som åker ditt varje år med sina familjer och alltid pratar om hur bra det är. De bjuder även alltid in mig + familj, men jag tackar nej då jag ser det som en party ö, stämmer det?

Du får nog lita på vännen din, eller invänta svar av en annan person här på sidan. Jag har tyvärr aldrig varit på Ibiza, av samma anledning som inte du varit där. Möjligen är det dock ogrundat, då ön givetvis kan bjuda på mer än party! :)

Tittar på bilder nu, och vid första anblick påminner Ibiza en del om Capri (som ju är kanonfint).
 

Agö

Medlem
Senaste numret av tidskriften Res innehåller en trevlig artikel om Ibiza. Det går garanterat att vara helt ostörd där.

Annars är jag omåttligt förtjust i Korsika. Ett paradis som erbjuder allt man behöver.
 

Palazzi

Medlem
Senaste numret av tidskriften Res innehåller en trevlig artikel om Ibiza. Det går garanterat att vara helt ostörd där.

Annars är jag omåttligt förtjust i Korsika. Ett paradis som erbjuder allt man behöver.

Tack för tipset! Ska läsa tidningen (som jag faktiskt gillar)... Är lite nyfiken om Ibiza's övriga sidor (förutom 24/7 fest).

För mig hade Korsika ändå varit det givna valet, men är dåligt påläst om allmänna prisnivåer och utbud av hus :)
 
Toppen