Hmmmm....Facebook.De har startat ett nytt projekt, relaterat till frekvent resande, men inte ett forum som detta - Frequent Flyer Lounge på Facebook.
Mest en grupp med medlemmar som delar olika tips, bilder etc, trevligt men inte nått direkt redaktionellt material.Hmmmm....Facebook.
Någon som har FB får gärna berätta om det är värt att starta ett FB-konto för att kunna följa dom.
Om det bara är hälften så intressant som när dom startade BC så kan tom jag tänka mig att skaffa FB.
Har ju klarat mig utmärkt utan hittills, men, men...
Inget är så intressant att det är värt att starta ett facebook-konto.Om det bara är hälften så intressant som när dom startade BC så kan tom jag tänka mig att skaffa FB.
Inget är så intressant att det är värt att starta ett facebook-konto.
Det är lite lustigt ändå - denna diskussion kan man se i en årsgammal tråd och det verkar vara väldigt känsligt och nästan infekterat...och den "gamla" inre kretsen skyddar av någon anledning varandra.
Nåväl det är inte min sak, men när jag startade tråden så undrade jag bara var de uppskattade BC-profilerna tagit vägen.
Såg ett promotat inlägg på Instagram och undrade vad som stod på. Misstänkte att det var dom som stod bakom.De har startat ett nytt projekt, relaterat till frekvent resande, men inte ett forum som detta - Frequent Flyer Lounge på Facebook.
Ett axiom!Inget är så intressant att det är värt att starta ett facebook-konto.
Hmmmm....Facebook.
Någon som har FB får gärna berätta om det är värt att starta ett FB-konto för att kunna följa dom.
Om det bara är hälften så intressant som när dom startade BC så kan tom jag tänka mig att skaffa FB.
Har ju klarat mig utmärkt utan hittills, men, men...
Inget är så intressant att det är värt att starta ett facebook-konto.