Brandten
Medlem
Mailade och meddelade min arrival....Fick svar att jag står på gästlista och därmed gratis cover charge. Man tackarVarning bara för att de tar cover charge på New York Bar (New York Bar
Mailade och meddelade min arrival....Fick svar att jag står på gästlista och därmed gratis cover charge. Man tackarVarning bara för att de tar cover charge på New York Bar (New York Bar
Det är fascinerande hur vi upplever saker olika. Själv tycker jag att Singapore är för reglerat, mycket kedjehotell etc. och saknar egen karaktär. Jag har gärna någon extra dag där när jag är på jobb, men väljer det inte som semesterresmål. Däremot upplever jag Tokyo som en oas av restauranger, shopping, barer och mycket intressant kultur. Finns även en del museum, Skytree etc. även om det inte är någon större mängd historiska saker att se på då det mesta antingen rivits eller förstörts av krig.Men visst vi bodde i Shinjuku och med dess mysiga gränder med små matställen och barer. Dock jämfört med städer som t.ex. Singapore är det ingen stad vi längtar tillbaks till direkt.
Jag har haft väldigt trevligt på Hilton ShinjukuJag gillar Hilton, bra läge och en fin lounge.
Jag har det väldigt trevligt där just nu, lite afternoon tea. Efter en ok förstaklassresa med Lufthansa med den absolut sämsta maten jag fått i förstaklass.Jag har haft väldigt trevligt på Hilton Shinjuku
Jag har det väldigt trevligt där just nu, lite afternoon tea. Efter en ok förstaklassresa med Lufthansa med den absolut sämsta maten jag fått i förstaklass.