Senaste nytt

Var i Karibien med AF/KLM

Sugar beach va toppen när vi va där innan covid men har blivit rejält dyrt på senare år. Har ni möjligheten hade jag bott där några nätter. Segling etc ingår, underbart att ligga i en minicat medans solen gassar.

Sugarbeach, Sandals (adults only) och Ladera ser ju alla väldigt bra ut men utanför budget :) De ligger på minst 10k+/natt.

Såg annars att Ladera hade BF-deal, boka 6 nätter och få 3 av nätterna gratis om något ska dit med högre budget :)

@Emil123 (eller övriga forum-medlemmar)
Har du/ni några tips gällande Martinique? Dammsugit forumet och bara hittat en rekommendation om Sainte Anne och stranden Grande Anse des Salines, inget annat.

@Emil123 (eller övriga forum-medlemmar)
Har du/ni några tips gällande Martinique? Dammsugit forumet och bara hittat en rekommendation om Sainte Anne och stranden Grande Anse des Salines, inget annat.
Sitter lite i samma sits och har 3 nätter innan hemresa. Troligtvis kör jag Les Trois Iletes första natten och sen Sainte Anne för lite mer avkoppling. Eventuellt hyrbil för att se saker på ön och kunna besöka lite rom destillerier.

Sitter lite i samma sits och har 3 nätter innan hemresa. Troligtvis kör jag Les Trois Iletes första natten och sen Sainte Anne för lite mer avkoppling. Eventuellt hyrbil för att se saker på ön och kunna besöka lite rom destillerier.
Minns jag rätt att du åker i juli? Vi åker i januari så du får gärna komma med inspel. Vi kör St Maarten och Martinique.

Ja, flyger in till SXM och hem från FDF med lite andra stopp på vägen där emellan.
Intressant.. hur flyger du mellan SXM och FDF?

Själv kollat på det men hittade inga bra connections.. kanske lite island-hopping?
WinAir kör ju mellan flera av öarna runt Holländska antillerna..

Intressant.. hur flyger du mellan SXM och FDF?

Själv kollat på det men hittade inga bra connections.. kanske lite island-hopping?
WinAir kör ju mellan flera av öarna runt Holländska antillerna..
Totalt 5 flighter, men till FDF flyger jag från Barbados med något Karibien bolag.

Winair kommer flytta mig från SXM.

Toppen