Senaste nytt

Var har Uniteds bonusplatser med Eurobonus tagit vägen?

BAM054

Medlem
Kikar efter poängresa från London till New York.
Upptäcker då att det (iaf enligt Awardhacks) inte finns några resor alls från LHR direkt till USA.
Tillfälligt, eller har samarbetet mellan SAS och United upphört?
 

Hachans

Medlem
Det är säkert en förändring inför utträdet ur *A.

Inte säkert. Det fanns biljetter för bara någon dag sen.

Jag tror det är senaste delen av följetongen ”SAS och Uniteds biljettsystem kommer inte överens”. Det har varit problem där länge under långa perioder hos både SAS och UA.
 

Tamas

Medlem
De har tekniska problem, står på webben, men jag ringde precis och de ser UA flygen hos kundtjänst. Så man kan ana att det finns tillgänglighet om det syns för AC och UA, den gamla hederliga gissningslek :)
 
  • Gilla
Reactions: Gus
Efter att SAS deklarerat att de ska lämna *A har UA inte längre någon anledning att dölja sin sedan länge pågående mobbing av SAS utan låter de ske helt öppet
 
Efter att SAS deklarerat att de ska lämna *A har UA inte längre någon anledning att dölja sin sedan länge pågående mobbing av SAS utan låter de ske helt öppet
I vanlig ordning kommer du med kreativa kommentarer.

De har tekniska problem, står på webben, men jag ringde precis och de ser UA flygen hos kundtjänst. Så man kan ana att det finns tillgänglighet om det syns för AC och UA, den gamla hederliga gissningslek :)
Detta har jag också hört från en säker källa internt.
 

Hachans

Medlem
Efter att SAS deklarerat att de ska lämna *A har UA inte längre någon anledning att dölja sin sedan länge pågående mobbing av SAS utan låter de ske helt öppet

Det är en lång och trasslig historia som bottnar mycket i att det inte går att prissätta biljetterna i UAs respektive SAS system pga tekniska svårigheter vilket exempelvis gjort att allt bokats i den absolut dyraste bokningsklassen. I den mån det gått att biljettera alls.

Dessa problem har funnits sen långt innan SAS annonserade att man ville lämna *A.
 

Tamas

Medlem
Jag har precis bokat UA flyg via kundtjänst med poäng, dem som jag såg för några dagar sen men försvann spårlöst. De syntes tillgängliga via AC på seats.aero
 
Toppen