Har någon testat Uber/Bolt från Arlanda till Uppsala? Ungefär kostnad?
A Anna Heijbel Medlem Idag kl 17:02 #11 Har någon testat Uber/Bolt från Arlanda till Uppsala? Ungefär kostnad?
A airac Medlem Idag kl 17:16 #12 Anna Heijbel skrev: Har någon testat Uber/Bolt från Arlanda till Uppsala? Ungefär kostnad? Klicka för att utvidga... Åtminstone Uber är aktiv i Uppsala, gissar Bolt med, så finns troligen förare som gärna vänder hem.
Anna Heijbel skrev: Har någon testat Uber/Bolt från Arlanda till Uppsala? Ungefär kostnad? Klicka för att utvidga... Åtminstone Uber är aktiv i Uppsala, gissar Bolt med, så finns troligen förare som gärna vänder hem.
igelkotten Medlem Idag kl 18:04 #13 Anna Heijbel skrev: Har någon testat Uber/Bolt från Arlanda till Uppsala? Ungefär kostnad? Klicka för att utvidga... Jag betalade 450 kr Uppsala - Arlanda häromdagen. Billigaste priset var ca 290 kr med UberX men jag bokade Comfort. Vet inte om dessa datapunkter är en bra indikation åt andra hållet
Anna Heijbel skrev: Har någon testat Uber/Bolt från Arlanda till Uppsala? Ungefär kostnad? Klicka för att utvidga... Jag betalade 450 kr Uppsala - Arlanda häromdagen. Billigaste priset var ca 290 kr med UberX men jag bokade Comfort. Vet inte om dessa datapunkter är en bra indikation åt andra hållet