Extrapoäng känns lite snålt, de är väl inte statusgrundande?Tamas skrev:Jag är på väg från en tropisk ö norrut.Flygbolag och flygnummer ger extrapoängKlicka för att utvidga...
Extrapoäng känns lite snålt, de är väl inte statusgrundande?Tamas skrev:Jag är på väg från en tropisk ö norrut.Flygbolag och flygnummer ger extrapoängKlicka för att utvidga...
NyfikenGrau skrev:Nästa bildgåta gissar jag på Bali till Hongkong.Klicka för att utvidga...
Tamas skrev:Jag är på väg från en tropisk ö norrut.Flygbolag och flygnummer ger extrapoängKlicka för att utvidga...
På väg från Zanzibar och du ser Kilimanjaro. Transfer i Addis. ET 813.Tamas skrev:Nej tyvärr, fel kontinent. Tänk lite mer västerut.Klicka för att utvidga...
Helt rätt att det är Kilimanjaro, men flyget är AF3575 från Antananarivo till Paris, anno 2010.pswe skrev:På väg från Zanzibar och du ser Kilimanjaro. Transfer i Addis. ET 813.Klicka för att utvidga...
DrKlas skrev:AconcaguaKlicka för att utvidga...
Matterhorn?Resenären skrev:Vilken plats och vad heter den stora byggnaden där bakom?Visa bifogad bild 121556Klicka för att utvidga...
Nej, men en annan känd skidort.Sir Lemon skrev:Matterhorn?Klicka för att utvidga...
Resenären skrev:Vilken plats och vad heter den stora byggnaden där bakom?Visa bifogad bild 121556Klicka för att utvidga...
Resenären skrev:Vilken plats och vad heter den stora byggnaden där bakom?Klicka för att utvidga...