Någon som bott här? Mongoliet?
Dr. Miles Expert 2 November 2012 #331 Bringman skrev: Någon som bott här? Visa bifogad bild 10741 Klicka för att utvidga... Mongoliet?
Bringman Medlem 2 November 2012 #332 AHO skrev: Mongoliet? Klicka för att utvidga... Stämmer bra! Någon som vågar sig på en gissning på vilken stad?
AHO skrev: Mongoliet? Klicka för att utvidga... Stämmer bra! Någon som vågar sig på en gissning på vilken stad?
Bringman Medlem 2 November 2012 #334 NyfikenGrau skrev: Darhan? Klicka för att utvidga... Nej Får bli en till bild. Någon som kan läsa mongoliska?
NyfikenGrau skrev: Darhan? Klicka för att utvidga... Nej Får bli en till bild. Någon som kan läsa mongoliska?
Andreas Eriksson Medlem 3 November 2012 #336 Bringman skrev: Någon som bott här? Visa bifogad bild 10741 Klicka för att utvidga... Bayankhongor? Last edited: 3 November 2012
Bringman Medlem 3 November 2012 #337 MarcusC skrev: Extremt dåligt berest på Mongoliets städer /?... Klicka för att utvidga... Jag tror de flesta är det, vi kanske skall släppa frågan om vilken stad det är och nöja oss med Mongoliet.
MarcusC skrev: Extremt dåligt berest på Mongoliets städer /?... Klicka för att utvidga... Jag tror de flesta är det, vi kanske skall släppa frågan om vilken stad det är och nöja oss med Mongoliet.
Bringman Medlem 3 November 2012 #339 Jacob skrev: Efter tipset om Mongoliet kan jag säga att staden heter Sainshand. Klicka för att utvidga... Imponerande Jacob
Jacob skrev: Efter tipset om Mongoliet kan jag säga att staden heter Sainshand. Klicka för att utvidga... Imponerande Jacob
Andreas Eriksson Medlem 3 November 2012 #340 Snyggt Jacob, upp i ensam ledning. Vilken stad är det här då? Bör nog vara rätt så enkelt att lista ut.. Last edited: 3 November 2012
Snyggt Jacob, upp i ensam ledning. Vilken stad är det här då? Bör nog vara rätt så enkelt att lista ut..