Brügge?
Agö Medlem 12 Oktober 2012 #252 Jacob skrev: Brügge? Klicka för att utvidga... Det är helt korrekt! Guldstjärna om du tar hotellet
Jacob Medlem 12 Oktober 2012 #253 Agö skrev: Det är helt korrekt! Guldstjärna om du tar hotellet Klicka för att utvidga... Jag får nog tyvärr passa på hotellet. Inget jag kan komma på på rak arm.
Agö skrev: Det är helt korrekt! Guldstjärna om du tar hotellet Klicka för att utvidga... Jag får nog tyvärr passa på hotellet. Inget jag kan komma på på rak arm.
Agö Medlem 12 Oktober 2012 #254 Jacob skrev: Jag får nog tyvärr passa på hotellet. Inget jag kan komma på på rak arm. Klicka för att utvidga... Home - Relais Bourgondisch Cruyce, Legendary Boutique Hotel Bra jobbat. Trevlig dockstad väl värd ett besök. Tyvärr har jag varit tvungen att ta alla gäster dit under fem år så no more Bruges för mig.
Jacob skrev: Jag får nog tyvärr passa på hotellet. Inget jag kan komma på på rak arm. Klicka för att utvidga... Home - Relais Bourgondisch Cruyce, Legendary Boutique Hotel Bra jobbat. Trevlig dockstad väl värd ett besök. Tyvärr har jag varit tvungen att ta alla gäster dit under fem år så no more Bruges för mig.
NyfikenGrau Medlem 12 Oktober 2012 #255 Kan ju ta och slänga upp en gammal semesterbild...vi (flickvän bortklippt)var helt ensamma på den rätt stora stranden två timmar. Men var ligger den?
Kan ju ta och slänga upp en gammal semesterbild...vi (flickvän bortklippt)var helt ensamma på den rätt stora stranden två timmar. Men var ligger den?
sembl Medlem 12 Oktober 2012 #256 #255 Alingsås var min första tanke men det är helt fel så klart. Ser ut som någonstans vid arabiska halvön så jag säger Suez
#255 Alingsås var min första tanke men det är helt fel så klart. Ser ut som någonstans vid arabiska halvön så jag säger Suez
NyfikenGrau Medlem 12 Oktober 2012 #259 Inte Pite Havsbad och inte heller arabiska halvön. Ca 40 grader när bilden togs en junidag, normaltemp.
Inte Pite Havsbad och inte heller arabiska halvön. Ca 40 grader när bilden togs en junidag, normaltemp.