Var befinner jag mig?
ChabbeT Medlem 23 Oktober 2014 #843 David skrev: Vild chansning, Beirut. Klicka för att utvidga... Självfallet korrekt. Bild 1 är utsikten från Jungfru Maria statyn i Jounieh norr om Beirut. Bild två känd sprängd byggnad i distriktet minet-al-hosn.
David skrev: Vild chansning, Beirut. Klicka för att utvidga... Självfallet korrekt. Bild 1 är utsikten från Jungfru Maria statyn i Jounieh norr om Beirut. Bild två känd sprängd byggnad i distriktet minet-al-hosn.
Dr. Miles Expert 24 Oktober 2014 #846 rstenelo skrev: Kanske Kharkiv? Klicka för att utvidga... Korrekt. Kanske var det för lätt?
AABack2ARN Medlem 24 Oktober 2014 #847 Dr. Miles skrev: Korrekt. Kanske var det för lätt? Klicka för att utvidga... Absolut. Där passerar väl de flesta dagligen?
Dr. Miles skrev: Korrekt. Kanske var det för lätt? Klicka för att utvidga... Absolut. Där passerar väl de flesta dagligen?
H Holgersson Medlem 24 Oktober 2014 #848 Blir lite lockad att prova jag med... Hoppas denna inte varit med tidigare... Vart tog jag denna bilden?
Blir lite lockad att prova jag med... Hoppas denna inte varit med tidigare... Vart tog jag denna bilden?
R rstenelo Guest 24 Oktober 2014 #849 Kan landet vara Moldavien ? Tror det är Stefan den store på statyn
Ricci Medlem 24 Oktober 2014 #850 rstenelo skrev: Kan landet vara Moldavien ? Tror det är Stefan den store på statyn Klicka för att utvidga... Wow, det var snabbt....jag hann inte med där... Stephen III of Moldavia - Wikipedia, the free encyclopedia
rstenelo skrev: Kan landet vara Moldavien ? Tror det är Stefan den store på statyn Klicka för att utvidga... Wow, det var snabbt....jag hann inte med där... Stephen III of Moldavia - Wikipedia, the free encyclopedia