#150 Luxor? Det bränns i Konungarnas Dal så i Luxor har det svalnat lite...
Marcus01 Medlem 11 Oktober 2012 #161 Singapore skrev: #150 Luxor? Klicka för att utvidga... Det bränns i Konungarnas Dal så i Luxor har det svalnat lite...
Singapore skrev: #150 Luxor? Klicka för att utvidga... Det bränns i Konungarnas Dal så i Luxor har det svalnat lite...
Ubbe Medlem 11 Oktober 2012 #162 Marcus01 skrev: Det bränns i Konungarnas Dal så i Luxor har det svalnat lite... Klicka för att utvidga... Är du ute efter Thebe??
Marcus01 skrev: Det bränns i Konungarnas Dal så i Luxor har det svalnat lite... Klicka för att utvidga... Är du ute efter Thebe??
Marcus01 Medlem 11 Oktober 2012 #163 Ubbe skrev: Är du ute efter Thebe?? Klicka för att utvidga... Nä, men drottningarnas dal...;-) Nästa bild!
Ubbe skrev: Är du ute efter Thebe?? Klicka för att utvidga... Nä, men drottningarnas dal...;-) Nästa bild!
NyfikenGrau Medlem 11 Oktober 2012 #165 Med tanke på hur personen ser ut, att det ser övergivet ut och att jag sett några inlägg där du nämnt resmål du gillar, tror jag att det här är något fd Rödakhmer-fängelse i Kambodja....men jag kan tyvärr inga namn så jag kommer nog inte längre.
Med tanke på hur personen ser ut, att det ser övergivet ut och att jag sett några inlägg där du nämnt resmål du gillar, tror jag att det här är något fd Rödakhmer-fängelse i Kambodja....men jag kan tyvärr inga namn så jag kommer nog inte längre.
Andreas Eriksson Medlem 11 Oktober 2012 #169 NyfikenGrau skrev: Kan prova denna... Visa bifogad bild 10226 Klicka för att utvidga... Ingen aning men jag får väl chansa så säger Helsingfors eller Köpenhamn...
NyfikenGrau skrev: Kan prova denna... Visa bifogad bild 10226 Klicka för att utvidga... Ingen aning men jag får väl chansa så säger Helsingfors eller Köpenhamn...