Senaste nytt

Var äter man lunch på Arlanda?

Senast jag var på Arlanda tänkte jag käka på lunchrestaurangen ovanför gamla incheckningen i T5, men de verkade ha ändrat koncept och någon bricklunch med vanlig lunchmat fanns inte i sikte. Eller fattade jag helt fel?

Annars var det ett bra ställe förut, vanlig lunchmat, hyfsade priser vad jag minns, och bra utsikt.
De har fortfarande dagens rätt, men man måste gå igenom kafé delen först innan man kommer in i restaurangen. Håll till höger bara...

Jag slår ett slag för East&West och deras Yakipasta! (Ligger i Sky City närmast T4)
Fantastiskt god, nästan värt en omväg :)

Yakipasta på East & West i Sky City är en klassiker. Något över 100:- kostar den väl om man inte är flygplatsanställd, men väl värd pengarna om du frågar mig.
Annars rekommenderar jag Kitchen & Table.

Det märks att smaken är olika :). Jag skulle välja bort east&west. Absolut inte värt en enda krona.

Har iofs bara ätit där 2 ggr men aldrig mer.

Om jag äter på ARN så blir det antingen mcd, Alfredos eller resturangen vid radisson.

Det märks att smaken är olika :). Jag skulle välja bort east&west. Absolut inte värt en enda krona.

Har iofs bara ätit där 2 ggr men aldrig mer.

Om jag äter på ARN så blir det antingen mcd, Alfredos eller resturangen vid radisson.

Har du testat Yakipastan? Om inte, ge den en chans!
Jag har 20+ besök där och lika många gånger har jag tagit Yakipastan!

Jag stämmer in med fler i tråden, Alfredos är mitt val, framförallt om jag reser i tjänsten. Är det en nöjesresa kan det lätt bli O'Leary's, men det är på andra sidan metalldetektorerna =}

Toppen