Senaste nytt

Vad vill du veta om Lufthansas HON circle?

Hej och tack!

Jag horde ngn siffra om 5-6st i Sverige hur det ar med ovriga lander i Scand. vet jag inte. Jag flyger valdigt sallan till/fran Scandinavien da jag ar bosatt i ZRH och jobbar globalt. Kan val bara meddela att viss personal pa SAS har ingen aning om vad HON betyder/innebar. Min basta upplevelse va nog utanfor flygplanet/flygplatsen.. En 3-dagars kurs pa Nurnberg ring med allt betalt o LH privat jet som hamtade i ZRH. Annars tycker jag nog LH-group levererar basta mojliga varje gang om ar det ngt problem sa ar det lost innan det har uppstatt. ;)

Känner du att de olika flygbolagen inom Miles&More uppmärksammar HON olika, eller får du lika service av alla?

1. Kom som en bonus..hade inte en tanke pa det fran borjan.
2. Att ga pa sist o ga av forst.
3. Hmm...HON-taggen pa resvaskan, funkar ju sadar utanfor Tyskland, Schweiz.

En 3-dagars kurs pa Nurnberg ring med allt betalt o LH privat jet som hamtade i ZRH. Annars tycker jag nog LH-group levererar basta mojliga varje gang om ar det ngt problem sa ar det lost innan det har uppstatt. ;)

Nürburgring är en höjdare och någonting unikt. Finns ingen racerbana som kommer i närheten i hela världen. Själv är jag där en gång i månaden. Sorry för OT.

Hur länge har du varit HON? Har du märkt några tydliga förändringar (till det sämre/bättre) genom åren? Hur gammal är du? Inom vilket område jobbar du?

Toppen