B bankb New member Aug 14, 2017 #1 Nån som flyttat min tråd om Awardresa med infant? Bara försvann så antar att den blivit borttagen eller flyttad.
Nån som flyttat min tråd om Awardresa med infant? Bara försvann så antar att den blivit borttagen eller flyttad.
C canadien New member Aug 14, 2017 #2 http://www.businessclass.se/forum/t...robonuspoäng-med-infant-och-barn.15872/page-3
P palmen New member Aug 14, 2017 #3 bankb skrev:Nån som flyttat min tråd om Awardresa med infant? Bara försvann så antar att den blivit borttagen eller flyttad.Klicka för att utvidga... Click to expand... Hej, Vi slog ihop med en befintlig tråd i samma ämne, du bör ha fått en liten notis högst upp till höger (en siffra) som ger info om att detta har skett (jag kan ju dock ha missat att bocka i att denna notifiering ska skickas ut). //Moderator
bankb skrev:Nån som flyttat min tråd om Awardresa med infant? Bara försvann så antar att den blivit borttagen eller flyttad.Klicka för att utvidga... Click to expand... Hej, Vi slog ihop med en befintlig tråd i samma ämne, du bör ha fått en liten notis högst upp till höger (en siffra) som ger info om att detta har skett (jag kan ju dock ha missat att bocka i att denna notifiering ska skickas ut). //Moderator