Min första resa var till Boeing som doktorn/Martin arrangerade. Det tyckte jag var skitskoj, och vill gärna se mer sådant. Farnborough var också väldigt kul (två gånger, missar tyvärr årets resa). Galleries-resan var ett mellanting, är kul att täffa folk men käns lite onödigt att åka till London för det.
Så när jag ser på mig själv så vill jag väldigt gärna kombinera träffen med någon aktivitet. Ut på Arlanda och se bagagehanteringen ungefär i ambitionsnivå. Mikkellerträffen var lite högre ambitionsnivå och var väldigt lyckad
Jag försökte själv dra igång en Ålandsresa, och vi fyra som åkte hade väldigt trevligt, men det var kanske för bökigt för resten. Synd, för ni missade fantastisk mat.
När Martin drog igång BC så var han aktiv med dessa träffar (som tyvärr svällde i ambitionsnivå så han kanske inte orkade med det). Men det gjorde oss som var med från start till väldigt sammansvetsade. Jag tror det vore nyttigt för BC att ta ett omtag med dessa (och se till att det blir en blandning av folk som kommer, hälften från gamla gardet och hälften nykomlingar, och strunta i eventuella "statuskrav").