virablåtira
Medlem
Är det i gold eller vanliga loungen?
Är det i gold eller vanliga loungen?
Gold, men tyckte mig se att det finns glassmaskin även i businessavdelningen.Är det i gold eller vanliga loungen?
Om kö till toaletterna innebär att de har serverat något olämpligt i rötmånaden, skulle jag säga att då har SAS 12 rötmånader om året.Någon som känt sig magsjuk nyligen efter besök i SAS loungen? Förra veckan var jag där och det var även köer till toaletter i både gold och business loungen. Misstänker glassen men kan vara vad som helst såklart.
Jag kanske var otydlig men jag blev själv dålig i just loungenOm kö till toaletterna innebär att de har serverat något olämpligt i rötmånaden, skulle jag säga att då har SAS 12 rötmånader om året.
Problemet är för få toaletter i SAS loungerna och i terminalerna, har någon sett att det inte har varit kö till toaletterna vid gate C34?
Kanske Swedavia tycker att det är skit samma det är ju bara pax som står i kö!
Jag var nog där ca 40-45 minuter. Såklart det hade kunnat vara vad som helst men glassen var det jag kunde komma på då eftersom det var flera timmar sedan jag ätit något och åt så lite i loungen; en macka, lite mjukglass samt att det var så långa köer vid ca 19.30-20.00 till alla toaletterna. Men det hade såklart kunna vara något annat.Kö till toa är det ju mer eller mindre jämnt.
Nu vet jag inte hur länge du var i loungen, vad du ätit innan och eventuella andra möjligheter till smitta. Bara för att man blir dålig i loungen behöver det inte vara där man fått något dåligt.
Glassmaskinen har ju funnits några månader så är nog inget generellt problem där även om all föda kan vara dåligt till och från. Hade det varit något med den som var återkommande hade det nog rapporterats sedan länge.
Om det var maten så tar det flera timmar innan du blir dålig, inklusive ostronJag var nog där ca 40-45 minuter. Såklart det hade kunnat vara vad som helst men glassen var det jag kunde komma på då eftersom det var flera timmar sedan jag ätit något och åt så lite i loungen; en macka, lite mjukglass samt att det var så långa köer vid ca 19.30-20.00 till alla toaletterna. Men det hade såklart kunna vara något annat.