Ok, i så fall är det oturligt om jag har ätit mig mätt på pannkakor i Riga. MEN, om Grand Hotel serverar frukost på Arlanda på måndagmorgon, så räknar jag med att den nyheten sprids först här på BC! Så, innan jag lägger på ett stort lass med pannkakor på frukosttallriken på måndag morgon ska jag se till att kolla här på BC!Ha! Det hade varit något, men @Agö menar väll i SAS loungen på Arlanda
Ok, i så fall är det oturligt om jag har ätit mig mätt på pannkakor i Riga. MEN, om Grand Hotel serverar frukost på Arlanda på måndagmorgon, så räknar jag med att den nyheten sprids först här på BC! Så, innan jag lägger på ett stort lass med pannkakor på frukosttallriken på måndag morgon ska jag se till att kolla här på BC!![]()
Kan man ens betala sig in i loungen på ARN T4? Den är ju inte bemannad i entrén...Hade jag betalt 249 spänn för detta hade SAS kundsupport fått "feel my wrath".
Wasabi i potatissalladen... men svampsoppan var god.Lax och potatissallad på SAS Gold ARN T5 just nu. Jag nöjer mig med körsbärstomater.