Senaste nytt

Vad serveras i SAS Loungen idag?

Ha! Det hade varit något, men @Agö menar väll i SAS loungen på Arlanda
Ok, i så fall är det oturligt om jag har ätit mig mätt på pannkakor i Riga. MEN, om Grand Hotel serverar frukost på Arlanda på måndagmorgon, så räknar jag med att den nyheten sprids först här på BC! Så, innan jag lägger på ett stort lass med pannkakor på frukosttallriken på måndag morgon ska jag se till att kolla här på BC! :)

Ok, i så fall är det oturligt om jag har ätit mig mätt på pannkakor i Riga. MEN, om Grand Hotel serverar frukost på Arlanda på måndagmorgon, så räknar jag med att den nyheten sprids först här på BC! Så, innan jag lägger på ett stort lass med pannkakor på frukosttallriken på måndag morgon ska jag se till att kolla här på BC! :)

Gör som jag: 1)Väckarklockan ringer, 2) Stänger av den 3) Öppnar businessclass webbsida (forum, inte startsidan) medans jag beger mig till badrummet... and the rest they say, is history

På ARN T5 serverades potatissallad och kyckling eller gravad lax. Smakade riktigt bra, 2 ggr på raken jag fått lax nu :). Helt klart den bästa av alternativen som brukar serveras

Denna dåliga ursäkt till frukost serveras inte idag, utan i lördags, på ARN-loungen inrikes.

Blaskig havregrynsgröt, lingonsylt och fu**ing mjölk med lång hållbarhet. Punkt.

Hade jag betalt 249 spänn för detta hade SAS kundsupport fått "feel my wrath".

Attachments

• frukost.JPG
    frukost.JPG
    27,9 KB · Visningar: 272
Toppen