Senaste nytt

Vad kostar en pushback truck?

Risken är att skroten i Hallsta inte tar AmEx. Å andra sidan, om man skjuter på köpet tills nästa år så har man ju iaf säkrat sin 2-4-1 med BA för 2016/17 trots försämringarna hos BA Visa.
Dom skulle kunna lägga upp en auktion på ebay och så betalar man med Amex via PayPal. Finns inga problem, bara mer eller mindre krångliga lösningar!

Jag åker förbi där i närheten i morrn. Ska jag höra vad de har inne? Lägga handpenning? De borde ju i alla fall kunna skicka faktura.

Min Limit på Coop är för låg för en pushback, kanske för att jag inte har ansökt om coopkort.
Men jag tänkte om vi köper en A380 och inreder med bara förstaklass, så löster vi två problem.
Ett alla på BC.se löser sina resebehov och två vi får med en pushback på köpet....:)

Jag lovar att Airbus tar AmEX, eh måste jag ha platinum då ??..

Min Limit på Coop är för låg för en pushback, kanske för att jag inte har ansökt om coopkort.
Men jag tänkte om vi köper en A380 och inreder med bara förstaklass, så löster vi två problem.
Ett alla på BC.se löser sina resebehov och två vi får med en pushback på köpet....:)

Jag lovar att Airbus tar AmEX, eh måste jag ha platinum då ??..
Nja, AmEx Centurion tror jag behövs om du ska köpa A380 upfront.

Toppen