Senaste nytt

Vad kan och vill du göra för SAS?

Det här är lite OT men jag tycker att en bra film och visar att SAS har ju hög service kvalité och tar hand om sina resenärer. Tycker att ger en bra bild om det "nya" SAS och de verkligen kommer att satsa på service kvalité samt hålla sig topp på punktlighet. "Framtiden är här."

[video=youtube;6oKwSDLLwrg]https://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=6oKwSDLLwrg[/video]

Jag tänker fortsätta informera mindre medvetna resenärer om skillnaderna mellan Riktiga Flygbolag och Ryanair. Inte sällan resulterar det i flygningar som gynnar SAS. Ibland kanske någon av konkurrenterna.

Det här är lite OT men jag tycker att en bra film och visar att SAS har ju hög service kvalité och tar hand om sina resenärer. Tycker att ger en bra bild om det "nya" SAS och de verkligen kommer att satsa på service kvalité samt hålla sig topp på punktlighet. "Framtiden är här."

[video=youtube;6oKwSDLLwrg]https://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=6oKwSDLLwrg[/video]

Rolig video som gjordes före 12/11.........som Jacob säger i intervjun skall SAS komma ner i RyanAir segmentet, därför vi kan inte förvänta oss något mer av SAS än LCC class...service.....eller(?)

Rolig video som gjordes före 12/11.........som Jacob säger i intervjun skall SAS komma ner i RyanAir segmentet, därför vi kan inte förvänta oss något mer av SAS än LCC class...service.....eller(?)

Jag tror inte man ska ta det så bokstavligt. Man vill nog få möjlighet att få kunder från lågprisbolagen men inte köra deras affärsidé.

Jag levererade till Övik i fredags 4 kg godis som tack för det arbete som duktiga EBG kundservice medarbetare gör för oss dagligen. Jag har fått flera tack meddelande på Facebook.
Snyggt. Är det någon som vet om Övik blir kvar? Hoppas det för man blir väldigt bra bemött där och oftast löser de det som behövs.

På dagens ARN-CPH hälsade jag extra glatt på besättningen och sa till de två damerna som tog emot i dörren att jag var glad att se dem. De såg glada ut och svarade tackdetsamma. Kanske kommer det bli en ännu trevligare stämning mellan passagerare och besättning nu framöver (inte för att den var dålig tidigare) men när man är nära att förlora något man tagit förgivet så börjar man uppskatta det mer. Inget ont som inte har något gott med sig...

Jag är glad att SAS finns kvar och ser fram emot vilka nya linjer de ska lansera, deras 4ExcellenceNG program samt kampanjen på torsdag :D De är och kommer förbli även mitt förstahandsval...
På min returresa TRD-OSL så gjorde jag detsamma, dvs säga att jag var glad att se dem & att SAS flög vidare. De log & tackade så jag tror att om vi resenärer fortsätter ge uppmuntrade ord, så kommer flygvärdinnorna att anstränga sig än mer!
Tack koncernledningen för att Ni fick detta till!

Passade även på att tacka personalen i OSL loungen & det var uppskattat också! Sen bokade jag ytterligare en resa för mig & frugan!
Så här mycket har jag inte rest med frugan någonsin tror jag!

Toppen