Senaste nytt

Vad köper ni under "Dubbelpoäng"-helgen?

Det verkar som om Eurobonus läser och får för mycket information från den här sidan. Synd om man måste bli restriktiv med vad man postar här...

Köpt lite dömäner med DIners, inga större pengar dock.
Planerar att betala tre månadshyror i kväll på MC/betalo

Hade helt missat det där med Betalo... Testade nu på hyran och lite annat.
Har inte fått nästa kvartals hyresblanketter ännu, så jag kunde bara ta en eftersom OCR är olika från gång till gång...

Idag blir det att tanka bilen, fylla på vinförrådet från systembolaget och inhandla mig ett par nya skor från Timberland. Borde bli runt 4000 poäng :)

Ubbe, 4000 poäng på det.. Antar att det går in fler liter i vinkylen än bränsle i bilen?
Skor till mig ca 1800 men frun är med och då blir det säkert ett eller två par till henne så då är man uppe i ca 5- 5,5 tusen sen tanka ca 750 och en hel del vin :) Snart sommar med långa lediga kvällar så lika bra att lagra upp lite.

Kollade lite på Betalo nu. Problemet är ju dock att dom tar ut en avgift på 2,5%, så det kostar 250 kr att betala en räkning på 10.000.
250 kr för 3000 poäng är ju bra, men inte gratis.

/Ola

Torsdag: Nytt golv till sovrum, vardagsrum, hall. Matkuponger mm. Pris ca 12.000
Fredag: Tapeter till vardagsrum, nya köksstolar, ny lampa till sovrummet. Flygresa tor ARN-TTL. Pris ca 8000
Lördag: Ny hyllsektion till "nya vardagsrummet". Pris ca 5000
Söndag: Det är ju inte söndag ännu men planerar lite utgifter i alla fall. SL-kort för sommaren, fotbollsbiljetter, diverse utrustning för renoveringen hemma. Pris ca 5000

Totalt blir det väl omkring 30k på MC vilket borde generera omkring 9000 EB-poäng

Toppen