Senaste nytt

Vad har ni planerat för resa över jul och nyår?

Bokade (och betalade för första gången) för bc med turkish till Bali över jul o nyår... PÅ Kampanjen turkish hade med 40-50% rabatt och sen ytterligare 50% på barnen.

Är dock lite orolig... Indonesien har i skrivande stund 7% vaccinerade...

Har jag räknat rätt säkrar resan guldet ensamt också ihop med kreditkorten...

Asien 6 månader, oktober-april. Är inställd på att det "bara" blir Thailand, men hoppas kunna resa runt som jag brukar till Malaysia, Vietnam och Indonesien. Hoppas mest på Vietnam över jul då jag har en riktigt billig bokning på Hilton Da Nang. Har en utflykt till Hawaii i februari bokad med ANA F.

Jag har en viss förhoppning om att kunna åka någonstans över jul/nyår, men jag har iom läget inte konkretiserat någon plan.

Jag har valt att avvakta med beslut till hösten, med risken att få betala betydligt mer om det visar sig möjligt att åka. Jag känner att det är alltför påfrestandes med alla om-/avbokningar så nu håller jag allt öppet och tar spontana resor när det tillåts

Kanada samt Puerto Rico, Bokat med Eurobonuspoäng med Air Canada, ska börja boka boende nu i veckan (självklart med gratis avbokning), då jag misstänker att otroligt många vaccinerade amerikaner vill ut och resa till jul och nyår.

Abu Dhabi(Emirates First till Dubai) första halvan av December för att koll på F1 finalen som förhoppningsvis blir av. Första gången jag flyger med Emirates och blir spännande jämföra deras First med Etihad.

Då México är bokat i mitten av januari, så får det bli en weekend över nyår, antingen Cairo eller Amman

Och i såna fall, en revenue biljett med LH gruppen som ligger helt ok i pris.

Toppen