Senaste nytt

Vad har du för armbandsur?

Sjukt snygg! Är det någon som sitter på tips på var man kan hitta gamla Seamasters (typ 60-tal). Stockholm, nätet eller i London.
http://www.businessclass.se/forum/ovrigt/12213-koepa-rolex-gmt-master-ii-4.html
Kolla in Omega Seamaster-klockor | Köp en Omega Seamaster-klocka och jämför på Chrono24

EDIT: I vänsterspalten kan du sortera fram årtal, de har en hel del Seamaster från 1960-talet. Går även att sortera fram lokalisation, finns några i London.

Last edited:
Håper å få kjøpt en IWC til min samboer en vakker dag i framtiden... hehe.

Mamma'n min får denne i julegave. Anser den litt som min og, for den var dyr nok. Men jeg bruker ikke klokke gjevnlig pga mine tynne håndledd, gjør bare vondt, hehe. Baume & Mercier Linea, med rødt gull :)
(Må jo være litt dameklokker her og :D hehe!)

Baume-et-Mercier_Linea_10073_PACKSHOT-169x300.jpg

Kör med en Bvlgari Diagono X Pro när jag kör fritidsaktiviteter. Övrig tid är jag klocklös.

Själv kör jag med en lagom modest Rolex Submariner (116610LN), 2011 års modell. Riktigt trevligt med safirglas och keramisk bezel. Den är dessutom mycket snygg till kostym.

Rolex-Submariner-116610-LN.jpg

Vilken prisnivå lägger du dig på för en de ville? Jag har en men måste veta nivån innan jag orkar börja leta...

Ska jag vara ärlig så är jag ganska oinsatt och är inte säker på vad jag vill ha. Har spanat lite på Seamaster 600 och de verkar gå på 2000 kr och uppåt på Tradera. Är lite i "undersökningsstadiet" så besvära dig inte med att leta upp den - stort tack ändå!

Toppen