Senaste nytt

Vad göra med 250k och Amex 2-4-1 som går ut 31/12

plover

Medlem
Hej forumet, lite nybörjara här, men jag försökte boka online LAX, SFO sept/okt 2021, 2 pax via
SAS eurobonus hemsida, men allting i business verkar tokslut. Samma i asien, säljer de ingenting i C för poäng, eller är jag bara sent ute ? Hur kan jag använda vouchern till att boka med Swiss eller
lufthansa som alternativ eller är det det som är stoppat nu pga coronatiderna ?

Tacksam för tips från en rookie

Hej, nej det har jag inte fått, på brevev från maj står iofs ett 08-747-nummer dit man kan ringa och boka. Någon som vet när SAS släpper på sina business-platser för bonusbetalande kunder ? Vanliga resor är väl 330 dagar innan ungefär.

Tack för tipsen - skall prova ringa måndag på 747-numret då.

Är Star Alliance-bokningen fortfarande stängd då ?

Hej, nej det har jag inte fått, på brevev från maj står iofs ett 08-747-nummer dit man kan ringa och boka. Någon som vet när SAS släpper på sina business-platser för bonusbetalande kunder ? Vanliga resor är väl 330 dagar innan ungefär.

Tack för tipsen - skall prova ringa måndag på 747-numret då.

Alla som har fått voucher från amex premium/elite där voucher går ut sista december 2020 har fått de förlängda 2-3 månader.

SAS förlänger Amex vouchers 2020 från Elite och Premium med 2/3 månader | BusinessClass.se forum | 820 000 inlägg om resor

ok, skall ringa måndag o kolla för säkerhets skull. någon som vet när sas släpper bonusplatser i C på långflygningar ? hade gärna provat hong kong ellec LAX :)

Bokning av Star alliance award ska vara möjlig igen sedan några månader tillbaka. Dock är möjligheten att söka tillgänglighet via SAS hemsida fortfarande stängd, men att söka via united.com är ett alternativ.

Här hittar du exempel på resor som bokats den senaste tiden: https://www.businessclass.se/forum/...-bokning-av-bonusresor-här-2020.98563/page-34

Och här hittar du lista över tillgängliga award-platser i business med SAS:
SAS business award availability - Travel hacks

Toppen