Senaste nytt

Vad gäller för att gästa i en lounge?

Står inte denna text för er andra på Lufthansa-länken?

Så även om man vill köpa in extra gäster, så verkar det inte gå.

Vadå? Ska vi vara läskunniga också?

Nejdå, skit i loungen. Den kommer vara gravt överbefolkad ändå. Ta pengarna du tänkt använda för att köpa er in och äta tråkig mat till att häcka på något matställe och äta något bättre mat. Bagerierna på FRA har rätt smarriga mackor.

Läst och läst men inte hittat svaret. Jag och 4 kompisar skall flyga LH från Arlanda i ekonomi. Jag är EBG och får gästa in 1 person. Kan övriga köpa tillträde till SAS businesslongen eller går det bara om man reser med SK? I Lufthansas app eller på deras hemsida får vi inte upp alternativ att köpa till lounge.
Tacksam för svar!

Läst och läst men inte hittat svaret. Jag och 4 kompisar skall flyga LH från Arlanda i ekonomi. Jag är EBG och får gästa in 1 person. Kan övriga köpa tillträde till SAS businesslongen eller går det bara om man reser med SK? I Lufthansas app eller på deras hemsida får vi inte upp alternativ att köpa till lounge.
Tacksam för svar!

Första träffen på Google när jag sökte "köpa lounge sas".

Du kan köpa tillgång i receptionen och det kostar 349 kronor eller strax under 5000 eurobonuspoäng.

Tacksam för svar!

Ja, du kan köpa till loungetillgång i loungen om du flyger med Star Alliance (dock ej förboka). 349 SEK eller 4 300 EuroBonus-poäng per person. Har man Amex elite kanske man kommer undan med 299 SEK.

Första träffen på Google när jag sökte "köpa lounge sas".

Du kan köpa tillgång i receptionen och det kostar 349 kronor eller strax under 5000 eurobonuspoäng.
Stort tack! Måste var sjukt dålig på att googla. Har letat i flera dagar.

Toppen