Jakob Österberg
Medlem
Ingen access till First-loungerna dessvärre, men det låg väl i linje med förväntningarna. Blev istället hänvisad till Business-loungen vilken jag hoppade över och begav mig till Senator-loungen istället. Väl där så räckte inte boardingkortet utan jag fick visa att jag hade *A-gold också.
Jag har ingen status på Miles&More, använde SAS-statusen i detta fall.
Biljetterna idag var bokade med Eurobonuspoäng över telefon med SAS, i business.
Men något knepigt är det när de ger bagaget HON-taggar, serverar mig först ombord på flyget osv men samtidigt inte kan se att jag är *A-gold när jag ska in i Senator-loungen...
Har inte checkat in bagage så jag kan tyvärr inte uttala mig om det. Har dock fått det på både digitalt- och pappersboardingkort.
Har du Miles&More status eller enbart SAS? Själv har jag enbart SAS.
Jag har ingen status på Miles&More, använde SAS-statusen i detta fall.
Hur har du bokat biljetterna? På Lufthansa?
Biljetterna idag var bokade med Eurobonuspoäng över telefon med SAS, i business.
Det blir inte så varje gång, bara ibland.Om EBD av något skäl skulle signalera HON i Lufthansas system så kan det ju paradoxalt nog göra att man hellre väljer Lufthansa än SAS när valet finns. Låter lite för bra för att vara sant.
Men något knepigt är det när de ger bagaget HON-taggar, serverar mig först ombord på flyget osv men samtidigt inte kan se att jag är *A-gold när jag ska in i Senator-loungen...