Senaste nytt

Vad behöver man tänka på när man flyger med EasyJet?

Jag åker Easyjet alltför ofta numera av prisskäl, har inget att klaga på förutom att jag hellre skulle åka med bolag som ger mig poäng, ombordservice och bytesmöjligheter.
Det där är lite roligt klagomål .. "Jag köpte en Skoda av prisskäl, inget att klaga på förutom att jag hellre hade velat ha Porschemotor, Volvostolar och BMW-elektronik." ;)
 

NyfikenGrau

Medlem
Det där är lite roligt klagomål .. "Jag köpte en Skoda av prisskäl, inget att klaga på förutom att jag hellre hade velat ha Porschemotor, Volvostolar och BMW-elektronik." ;)

Haha :D
Nä men allvarligt så sett till priset är jag helnöjd. På de korta sträckor jag oftast flyger (Berlin-Skandinavien) kan eventuell extraservice kvitta helt som jag ser det.
Om nån annan betalar kan jag däremot tänka mig flyga SAS istället ;)
 

palmen

Moderator
LIte positivt och negativt nu.
Fick en notis i appen om att min flight är försenad (20 minuter förväntat just nu). Är väl ingen större fara egentligen men försening är aldrig kul.
Det positiva är ju dock att jag får denna info redan nu innan de lyft från Berlin, dvs de döljer inte detta för mig som resenär. Nu kom infon till mig över 3h innan och jag kan då hålla kol på när flyget ankommer Arlanda så jag planerar när jag ska vara vid gate.
Hoppas bara det inte blir mer förseningar nu.
 

micke99

Medlem
Tycker det funkat bra med Easyjet när vi flygit med dem, Vi har tagit korta weekends, Bara hand bagage vilket är ett + att de endast har mått begränsningar och inte kg.
 
Har åkt med dem flera gånger och det har alltid fungerat bra, boardingkort på papper utskrivet i förväg. Är man i god tid och inte har några förväntningar utöver transporten löper allt på.
 

AABack2ARN

Medlem
Verkar bli något mer än 20 minuter. Under förutsättning att man vänder planet på 32 minuter. Oavsett det. Ha en trevlig resa och ha så kul i Berlin :)
 

Cashback

Medlem
Håller med övriga, har fungerat bra när vi åkt med dem till London t.ex. Tycker LCC har lite väl dåligt rykte i det här forumet, åker själv med allt från SAS och Emirates till Norwegian och Easyjet beroende på pris, destination, flygtid och annat som kan påverka. Ser man flyget som transport så fungerar de flesta flygbolagen bra för det mesta.
 
Toppen