agehall
Medlem
Täckning finns nog, men WiFi får inte användas där så det slås av.Finns det öht täckning över Kina?
Täckning finns nog, men WiFi får inte användas där så det slås av.Finns det öht täckning över Kina?
WiFi funkade hela vägen över Kina med SAS i början av Januari ombord SK997. Vet inte om det var ett misstag av SAS eller om reglerna är ändrade...
Fick precis reda på att även jag fått 2000p (för icke-fungerande wifi ORD-ARN).Hoppar in i den här tråden.
Flög (ARN-)CPH-NRT i Plus nu i januari. Wi-fit funkade kanske under en femtedel av resan dit, och inte alls på vägen hem.
Mailade igår och blev erbjuden 2000p. Tyckte det var i snålaste laget. Och jag tycker det är ännu snålare efter att ha skummat igenom denna tråd... Svarade dem i förmiddags och bett dem motivera varför det inte är värt mer. Återstår att se vad dem svarar.
Jag är bara EBS men verkar lite oklart om det har någon betydelse. Min gissning är att det har betydelse.
EB-level och kabinklass spelar nog också in.Har också precis (idag) fått 2000p för icke fungernade WIFI mellan Stockholm-Chicago. Verkar som man ska ha tur med vem som handlägger ärendet