Fredrik wallin
Ny medlem
Tänkte flyga ner till Thailand i början av nästa år o då växla in lite poäng för att täcka business class biljetten. Har ni några tips på vilket flygbolag som ger bra point return nu?
Jag hade växlat till Eurobonus om du inte redan har ett gäng poäng hos något annat program.Tänkte flyga ner till Thailand i början av nästa år o då växla in lite poäng för att täcka business class biljetten. Har ni några tips på vilket flygbolag som ger bra point return nu?
Tänkte flyga ner till Thailand i början av nästa år o då växla in lite poäng för att täcka business class biljetten. Har ni några tips på vilket flygbolag som ger bra point return nu?
Jag hade växlat till Eurobonus om du inte redan har ett gäng poäng hos något annat program.
Det kan jag inte hålla med om. Inte alls. Även om man struntar i "kick back" är det utökade konsumentskyddet man får med ett kreditkort skäl nog att aldrig, sa jag aldrig, handla med ett vanligt bankkort.Rent spontant är Amex Green, Blue och Gold totalt värdelösa kort. Då kan man lika gärna fortsätta att använda sitt vanliga bankkort.
Det beror ju helt på var du vill bo. De olika hotellkedjorna är olika bra/starka i olika regioner/världsdelar. Dessutom gör man livet lite för lätt för sig om man inbillar sig att en Hiltonpoäng är lika mycket värd som en Radissonpoäng eller annan liknande jämförelse.Är det nån som har nån uppdaterad koll på vilket av hotellprg som är bäst att växla till nu när Scandic inte finns kvar?