Syversen
Medlem
Ja så brukar det vara, men i just denna kampanj fick jag in allt (5500p) i en klumpsumma direkt efter växlingen (några miunuter).
Såg det, kampanjen tog väl slut igår så får ge det någon dag till kanske.
Ja så brukar det vara, men i just denna kampanj fick jag in allt (5500p) i en klumpsumma direkt efter växlingen (några miunuter).
Nej, växlade poäng ger extrapoäng.Ger detta vanliga baspoäng för kvalificering?
Ger detta vanliga baspoäng för kvalificering?
För att vara petnoga: kreditkort ger statuspoäng, vilka är statusgrundande (liksom baspoäng) men går inte att använda (till skillnad från baspoäng).Baspoäng får du endast genom att flyga, via kreditkort eller köpa hos SAS
För att vara petnoga: kreditkort ger statuspoäng, vilka är statusgrundande (liksom baspoäng) men går inte att använda (till skillnad från baspoäng).
Haha fair enough!http://www.businessclass.se/forum/threads/jämförelse-av-eurbonuspoäng-och-en-fårhage.32078/page-8
I min värld så kan jag inte använda baspoäng men den diskussionen har varit uppe många ggr så den ska jag inte ge mig in i.
Märkligt, jag växlade precis men fick bara 5000 poäng. Får väl ge det någon dag för att sedan agera om de sista 500 inte dyker upp.
På den senaste kampanjen fick jag de 500 extrapoängen samtidigt som jag växlade. Har du utnyttjat kampanjen mer än en gång? De har kört den här kampanjen till och från under de senaste åren och efter att jag utnyttjade den första gången så fick jag vänta ganska länge (mer än ett halvår) innan jag kunde utnyttja kampanjen igen.Har någon fått sina 500 extra poäng från senaste Kampanjen. Hur länge brukar det dröja ?