Senaste nytt

vätska i handbagage vid byte i Stavanger?

Johanna

Medlem
Flyger från Heathrow och skulle vilja handla drickbart med mig. Jag mellanlandar i Stavanger blir det problem att få med mig set på nästa plan? Jag har inget bagage att checka in.

Bör det inte vara ifall du kommer in direkt på utrikes så att säga. Så länge du inte behöver gå igenom någon säkerhetskontroll så ska det vara lugnt.

Det är just det jag undrar. Har tidigare både i Köpenhamn och Oslo hamnat i en ny säkerhetskontroll innan vidare till Arlanda. Det var ett tag sedan och jag har heller aldrig varit i Stavanger. Så frågan är blir det ny kontroll då jag kommer från icke Schengen?

Det är just det jag undrar. Har tidigare både i Köpenhamn och Oslo hamnat i en ny säkerhetskontroll innan vidare till Arlanda. Det var ett tag sedan och jag har heller aldrig varit i Stavanger. Så frågan är blir det ny kontroll då jag kommer från icke Schengen?
Gjorde detta för en månad sedan. Ingen säkerhetskontroll. Direkt ut i terminalen (endast passkontroll).

Det skall funka med fikat förslutet i förseglad platspåse. Problemet med förseglad plastpåse gäller väl enbart från destinationer utanför Europa?

Toppen