Ja, eller så kan man göra en liten webapp/tjänst där värvare kan registrera sig för, säg 500:- per år, sedan kan de som vill bli värvade regga upp sig, och slumpen eller en round-robin fördelar värvningen bland de reggade värvarna.
Pengarna går givetvis till forumets drift.
VILLKOR FÖR ATT BJUDA IN EN VÄNAmex skrev:2. Bara närstående: Du får bara bjuda in vänner, familj, kollegor och andra personer i din närhet.
Amex skrev:Be om tillåtelse: Innan du bjuder in din vän måste du säkerställa att du har samtycke fråndenne. Att skicka inbjudan utan samtycke bedöms som spam.
.....
Varför ska jag följa villkoren?
Om du inte följer villkoren för att bjuda in en vän kommer ditt medlemskap i programmet att avslutas.
Ja, antar hon har ditt extrakort nu.En undran. Jag har ett Elite. Och jag har sett till att min hustru har fått ett via mig.
Om jag värvar min hustru och hon skaffar eget kort. Blir det en värvning då?
Samtidigt så ska man ju facebooka/twittra sin värvningslänk och då kan man ju inte helt säkerställa vem som väljer att signa upp sig...
Ja. Hon har ett extrakort nu.Ja, antar hon har ditt extrakort nu.
Du måste posta i rätt tråd för det!Hur fort får jag mina baspoäng? Behöver 12000 innan månadens slut. Vill gärna ha en länk till ett Elite!