Jag ligger lågt ett tagNu är frågan.. Hann @samosaugas inte eller vågade hann inte för att inte riskera dålig stämning...
De samlar poäng idag, dock med COOP MMM. Med kommande försämring så blir Amex mer värt för de. Bara 2-4-1 vouchers får kostnaden att bli rätt insignifikant imo.Om dina föräldrar inte samlar poäng idag, så är det inte alls säkert att de är beredda att ta kostnaden för ett AmEx bara för att börja...
Nu är frågan.. Hann @samosaugas inte eller vågade hann inte för att inte riskera dålig stämning...
Ja använder man vouchern vettigt så är den värd väldigt mycket mer än årsavgiften.De samlar poäng idag, dock med COOP MMM. Med kommande försämring så blir Amex mer värt för de. Bara 2-4-1 vouchers får kostnaden att bli rätt insignifikant imo.
Ja, så brukar jag göra med numera. Att skriva i tråden känns så sätt onödigt, då är det bättre med ett +1/gilla på inlägget som efterfrågar iställetHan kan ju ha skickat ett PM utan att rapportera det här i tråden.![]()
Jag skriver alltid i tråden. Tycker det känns mest ärligt mot alla.Ja använder man vouchern vettigt så är den värd väldigt mycket mer än årsavgiften.
Ja, så brukar jag göra med numera. Att skriva i tråden känns så sätt onödigt, då är det bättre med ett +1/gilla på inlägget som efterfrågar istället![]()
Jag skriver alltid i tråden. Tycker det känns mest ärligt mot alla.
Skulle gissa på att jag skrapat ihop 100.000 poäng kanske. Tror att flera här fått ihop mycket mer än så...får man fråga hur många poäng du lyckats skrapa ihop genom värvning?
Dessutom slipper folk PM:a om någon hunnit föreJag skriver alltid i tråden. Tycker det känns mest ärligt mot alla.
Ja, det är iof en vettig poäng, så jag får väl börja med det igenDessutom slipper folk PM:a om någon hunnit före