Senaste nytt

Värvningsbonus / kampanj - SAS American Express Elite

Responstiden är helt sjuk...

BC.png

Ok, avslutade mitt premium för två månader sedan men inser att jag behöver ett amex. Stod i avslutsbekräftelsen att kontot kan återaktiveras inom tre månader. Fungerar det då att återaktivera men ändra till elite och fungerar bonusen?

Tacksam för svar och om det går även för värvning.

Ok, avslutade mitt premium för två månader sedan men inser att jag behöver ett amex. Stod i avslutsbekräftelsen att kontot kan återaktiveras inom tre månader. Fungerar det då att återaktivera men ändra till elite och fungerar bonusen?

Det är bara att försöka ;) eller rättare sagt det finns säkert fall där det bara går igenom som en ny ansökan med bonus men jag skulle inte räkna hem det innan du fått det... Det verkar ju vara en manuell hantering så har du tur så.

Jsg avslutade ett Gold i vintras och fick då besked om att jag inte kunde få någon ny bonus on jsg skaffade sas amex. Två veckor senare tecknade jag premium och fick nykundbonusen. Så det ska inte gp, men det funkade för mig...

Tänker skaffa Elite efter sommaren, men undrar om det finns nån bra värvningskampanj just nu som man bör hoppa på? Hittar inget speciellt på hemsidan, men nån kanske vet nått bra erbjudande som gör det värt att inte vänta till i höst.

Jodå det finns värvningskampanj som du säkert sätt i inboxen ;)
18.000 p till dig och värvaren
20k eurobonus baspoäng

Men som svar på din fråga, det enda som talar för en snabbare ansökan ( då jag inte sett bättre erbjudande ) är att du har längre tid på dig att komma upp i spend för dina 2-4-1 vouchers då de räknas mellan januari-december.

Last edited:
Toppen