Senaste nytt

Värt att köpa Hilton Honourspoäng? Poängbokning som ger mest valuta?

Jönsson

Medlem
Finns en aktiv poängköpskampanj som varar 2/2 till 16/3. Ger 80% mer poäng. Kampanjen finns tillgänglig på storefront, där du normalt köper dina poöng.
 
Last edited:
Jag fick mail tidigare ikväll om en ny kampanj :)

Går att köpa 144k poäng (80k + 64k bonus) för $800.

Edit @Jönsson var först på bollen
Finns en aktiv poängköpskampanj som varar 2/2 till 16/3. Ger 80% mer poäng. Kampanjen finns tillgänglig på storefront, där du normalt köper dina poöng.

Tack! Har inte fått något mail om detta så missat helt.
 

Rickard_O

Medlem
Någon som har koll på när nästa kampanj för att köpa Hiltonpoäng bör dyka upp? Dom kommer väl rätt ofta men finns ingen nu när jag väl behöver den!
Är i behov av lite poäng då det är snuskigt dyrt i cash dit jag ska... Måste få ihop 66k poäng lite snabbt tänkte jag :D
 

Lollet

Medlem
Någon som har koll på när nästa kampanj för att köpa Hiltonpoäng bör dyka upp? Dom kommer väl rätt ofta men finns ingen nu när jag väl behöver den!
Är i behov av lite poäng då det är snuskigt dyrt i cash dit jag ska... Måste få ihop 66k poäng lite snabbt tänkte jag :D
Dom kommer generellt ofta. Annars kan du få köpa dom av mig till samma pris som det är under kampanj.
 

TP12

Medlem
Ny kampanj nu. Har väntat på denna då jag köpte biljetter till GP i Kanada i juni och insåg att det inte var helt lätt med hotell. Hampton "nära" banan hade poängrum kvar men mitt poängkonto var tomt... övervägde boka av annan poängbokning för att få loss poäng men höll mig kall och nu gick det.

240k poäng för fem nätter = 1 200 USD. Att betala för samma rum låg på 36 000 SEK så en besparing på ca 23 000 SEK får anses vara ganska bra värde även om det bara är ett Hampton.
 
Toppen