SG skrev:Folk som tycker dom är märkvärdigare än andra i loungen och de tror de har större värde att vara där än andra.Klicka för att utvidga...
Det blir lite för mycket hemma och inte så trevligt. Jag är iofs uppväxt med en mormor som dissade min mosters pojkvän för att han tog av sig skorna när han kom hem till dom och inte hade med sig innerskor.Mike@GOT skrev:Varför är det så farligt att ta av sig skorna... egentligen? Om ens fötter inte sprider en odör av något slag och om man sitter snällt vid en och samma plats med strumpor på så borde det väl gå bra?Klicka för att utvidga...
Anfield skrev:Alla amerikaner som använder FaceTime eller vad det heter i loungen.Klicka för att utvidga...
Jonas C skrev:Snubbe som kallade SAS PLUS eller Business för "förstaklass" och gnällde över att han inte fått vad han betalat för när FastTrack inte hade öppnat än. Klockan var 04.57 och FastTrack öppnar 05 prick.Klicka för att utvidga...
agehall skrev:Jag vet tyvärr inte vilken bank det var.Jag trodde först att jag visste, men mot slutet av hennes samtal (den delen jag hann lyssna på) var jag inte lika säker.Klicka för att utvidga...
JohanA skrev:Tyskt sex med höga stön (ja, jag hörde när de körde dirty talk på tyska) i duschrummet i MUC vid G22 (den som ligger närmast FCL).Jag duschade i rummet bredvid och det var ingen tvekan om vad som pågick där inne.Klicka för att utvidga...
Att sitta och skryta om att man vänstrat är verkligen fruktansvärt osmakligt...Olsson91 skrev:För något år sedan såg jag en idiot med en glassbytta vid baren och plockade på sig mat. Nog de värsta/pinsammaste jag sätt. Har också stött på några i min egen ålder 25-27 som satt och skröt om hur många de vänstrat med under resans gång för ett tag sedan. Vidrigt!Klicka för att utvidga...
Gearup skrev:Det "värsta" jag varit med om är när en fot långsamt kröp sig fram mellan stolen och väggpanelen. Petade på den med inflight-tidningen och då drog den sig tillbaka till avgrunden.Rätt äckligt ändå. Men det är väl relativt vanligt tyvärr.edit: såg nu att det låg i loungedelen. Får tas bort om det anses vara för off.Klicka för att utvidga...
Gearup skrev:Det "värsta" jag varit med om är när en fot långsamt kröp sig fram mellan stolen och väggpanelen. Petade på den med inflight-tidningen och då drog den sig tillbaka till avgrunden.Rätt äckligt ändå. Men det är väl relativt vanligt tyvärr.edit: såg nu att det låg i loungedelen. Får tas bort om det anses vara för off.Klicka för att utvidga...
Airbuspilot skrev:Döm om min förvåning när personen var en av Sveriges mest kända politiker med internationellt rykte. Långt hemifrån och trodde förmodligen att denne var anonym på platsen.Klicka för att utvidga...