Senaste nytt

Världens mest omtalade resmål - Trip advisor har utsett dessa

9 st för mig. Nästan 10 då jag var i Kambodja förra månaden och tänkte besöka Angkor Wat. Jag valde istället att åka till kusten och dricka ölen med samma namn (Angkor) :). Det häftigaste på listan är fontänen i Dubai och sockertoppen tycker jag!

Jag som brukar tycka att jag och min sambo är världens minst kulturellt intresserade frekventa resenärer man kan hitta har trots allt betat av 8 st. den 9:e blir till sommaren...

Kommentaren om att ett besök på Panama kanalen skulle vara fattigt förstår jag inte alls. Att "bara" besöka kanalen vid en punkt är väl inte särskilt givande. Men att åka hela kanalen från kust till kust är ganska mäktigt. Särskilt ombord på ett Panamax ship!! Inte många decimeter över någonstans i slussarna... :D Panama har som redan nämnts också en del annat än bara kanalen att erbjuda.

9 st för mig. Nästan 10 då jag var i Kambodja förra månaden och tänkte besöka Angkor Wat. Jag valde istället att åka till kusten och dricka ölen med samma namn (Angkor) :). Det häftigaste på listan är fontänen i Dubai och sockertoppen tycker jag!

De här även det konkurrerande märket Anchor. Jag skulle ha ha rekommenderat dig att åka dit och titta på ett kvadrakilometer tempel. Man kan hyra egen guide och tuktuk för under tusenlappen.

Jag tycker fontänen i Las Vegas är häftigare än den i Dubai, även om den är mindre. Den är bättre skött och bättre programmerad.

De här även det konkurrerande märket Anchor. Jag skulle ha ha rekommenderat dig att åka dit och titta på ett kvadrakilometer tempel. Man kan hyra egen guide och tuktuk för under tusenlappen.

Jag tycker fontänen i Las Vegas är häftigare än den i Dubai, även om den är mindre. Den är bättre skött och bättre programmerad.
Ja, Anchor drack vi också, även den välsmakande! Kanske var det en miss att inte besöka Angkor Wat men vi hade bara en vecka i landet och ville inte spendera så stor del av tiden på transporter. :rolleyes:

Jag tycker tvärtom angående fontänerna att den i Dubai var häftigare. Bättre musik (speciellt den arabiska dansen) och mäktigare på något sätt. För övrigt tycker jag att Langkawi Sky Bridge hade platsat på listan.

Toppen