Senaste nytt

Värdskarta för flygnördar...

Riktigt snyggt! Vad behövs för upplösning för att tapetsera foto tapet med den? :)
Upplösningen behöver faktiskt inte vara speciellt hög även om man gör ett stort tryck av den. Tittar man nära på en affisch så ser man att det är ganska låg upplösning.

Fixa så varje flygplars har en CSS-klass så man kan gör vilka man vill feta.
Bra idé! Ska fixa det! Postar resultatet senare...

Hade tråkigt på jobbet idag. Var tyvärr tvungen att skala ner den för att få infoga bilden. Kan ladda upp den i fullstorlek någon annanstans om någon tycker den är kul och vill sätta upp den på väggen hemma :)
Visa bifogad bild 42061
Tror nog nästan att jag får nominera detta till en av de bästa trådarna/posterna under 2015 på Businessclass.se
Riktigt grymt arbete måste jag säga! Jag som ogillar tavlor och aldrig hittar något som passar mig riktigt har nu det självklara valet! :)

Cool! Men vilka koder använder du för flygplatserna på Hawaii??? OGG och ITO köper jag, men de andra verkar vara mer militära flygplatser.

HNL måste ju definitvt stå i stor stil... :)

Vem frågar du? Jag har dragit in ett par olika databaser i min karta och det finns alla möjliga typer av flygfält med. Allt från heliports som är pyttesmå till gigantiska flygplatser. Jag har dock gjort urvalet att de måste ha en IATA-kod för att få vara med, så de flesta militärbaser borde ha fallit bort tycker jag.

Toppen