I loggen så visas tidsstämpel om du för musmarkören över texten. Kan lägga in det i vanliga listan också.Budgetresenär skrev:Stort tack@LSH! Går det att se hur aktuell listan är, dvs datumet när sökningarna gjordes?Klicka för att utvidga...
SNIFF skrev:Jag tog mig friheten att koda ihop ett javascript som markerar vilka dagar det rör sig om, endast på sidan som bara visar business.Kör det i java console i webbläsaren för att utöka och byta formatering.travelhacks-contribute/add_formatting.js at master · DaveTheBabe/travelhacks-contribute · GitHubdet kommer att gå sönder om strukturen på sidan ändras och det räknar jag med att den gör vid något tillfälle.Fetstil, lördag och söndag.Kursiv, fredag och torsdag.Normalt, övriga veckodagar.Visa bifogad bild 67122Klicka för att utvidga...
Det finns ju om inte annat en fördröjning -- det är inte data som uppdateras live. Så de kan ha funnits men vara borta nu...lephantome skrev:Finns det någon felkälla bakom Travelhacks sidan? Jag kollar tex CPH-BOS-CPH i juni, tex 10-24 juni utan att hitta några businessbiljetter.Klicka för att utvidga...
Hittar du något om du söker på SAS hemsida?lephantome skrev:Finns det någon felkälla bakom Travelhacks sidan? Jag kollar tex CPH-BOS-CPH i juni, tex 10-24 juni utan att hitta några businessbiljetter.Klicka för att utvidga...
Märkte det häromdagen. Använde den sidan för att boka arn-ewr-arn och våra platser låg som tillgängliga typ 12 timmar innan dom försvann efter jag bokat dem.mha321 skrev:Det finns ju om inte annat en fördröjning -- det är inte data som uppdateras live. Så de kan ha funnits men vara borta nu...Klicka för att utvidga...
Nej det var min poäng. Det finns biljetter på Travelhacks men inget på SAS. Jag förstår att det inte är livesökning på Travelhacks. Hur ofta uppdateras den?palmen skrev:Hittar du något om du söker på SAS hemsida?Klicka för att utvidga...
Min fråga är flyttad till en bättre tråd och jag ser att den redan besvarats. Sorry.lephantome skrev:Nej det var min poäng. Det finns biljetter på Travelhacks men inget på SAS. Jag förstår att det inte är livesökning på Travelhacks. Hur ofta uppdateras den?Klicka för att utvidga...
Olika för olika sökningar. Spöken (falska positiv) kan leva upp till 24h för business. Längre för Plus och Go som inte är huvudsyftet med sajten. För musmarkören över raden du tänker boka så ser du när informationen hämtades.lephantome skrev:Nej det var min poäng. Det finns biljetter på Travelhacks men inget på SAS. Jag förstår att det inte är livesökning på Travelhacks. Hur ofta uppdateras den?Klicka för att utvidga...
lephantome skrev:Finns det någon felkälla bakom Travelhacks sidan? Jag kollar tex CPH-BOS-CPH i juni, tex 10-24 juni utan att hitta några businessbiljetter.Klicka för att utvidga...
lephantome skrev:Nej det var min poäng. Det finns biljetter på Travelhacks men inget på SAS. Jag förstår att det inte är livesökning på Travelhacks. Hur ofta uppdateras den?Klicka för att utvidga...
Dr. Miles skrev:För mig finns det 4 lediga platser i SAS Plus både på Köpenhamn->Boston 10 juni 2018 och på Boston->Köpenhamn 24 juni 2018 som det står på Travelhacks webbsida.Har du kollat "rätt" kabinklassen på Travelhack?Visa bifogad bild 67158Kod:CPH-BOS
Date Plus Business
10/06 4 0Kod:BOS-CPH
Date Plus Business
24/06 4 0Klicka för att utvidga...
Men på de dagarna @lephantome hänvisar har inga Business class award tillgängliga från början så det är inte så konstigt. (se mitt inlägg ovan)LasseFoppa skrev:Det verkar vara businessbiljetter lephantome är ute efter och det lyckas inte jag heller hitta den dagen.Klicka för att utvidga...