Senaste nytt

Utveckling av nya tjänster med api.flysas.com

Så tråkigt. Haft stor glädje av detta och hittat flera resor supersmidigt. Blir ju så mycket besvärligare nu för mig som inte är så hemma i programvärlden. Konsolen?

Rigtig ærgeligt at SAS har blokeret for websiden. @LSH tak for dit store arbejde med det så længe det varede.

Jeg har hentet konsol klienten for at prøve den, men jeg kan ikke gætte dato formatet når man søger - er der nogen som kan hjælpe med det. Jeg forsøgte at se på SAS Business award flights - Travel hacks som readme henviser til, men den er også lukket ned.

Rigtig ærgeligt at SAS har blokeret for websiden. @LSH tak for dit store arbejde med det så længe det varede.

Jeg har hentet konsol klienten for at prøve den, men jeg kan ikke gætte dato formatet når man søger - er der nogen som kan hjælpe med det. Jeg forsøgte at se på SAS Business award flights - Travel hacks som readme henviser til, men den er også lukket ned.

Datumformatet är lite ovanligt. Man skriver "23/12" för 23 december.

Datumformatet är lite ovanligt. Man skriver "23/12" för 23 december.

Tak - ja det virker. Jeg får priser ud nu (i SEK tror jeg). Og har fundet HELP kommandoen. Og kan logge på min EB konto :) Kan du tippe med hvordan man får den til at vise availablity for award rejser?

Toppen