Senaste nytt

Utveckling av nya tjänster med api.flysas.com

Hej Igen :) Börjat få lite märkliga svar nu igen tyvärr :/ kan iaochförsig bokats upp över natten, men om jag förstår 3/9/9 så borde jag iallafall ha några PLUS eller Biz platser tillgängliga. Kommer även starta om min Alert tracking om det är något som hänger kvar i den gamla registreringen.

God Jul :)

Attachments

• 2019-12-18 09_52_26-Välj flyg _ SAS.png
    2019-12-18 09_52_26-Välj flyg _ SAS.png
    130 KB · Visningar: 421
Hej Igen :) Börjat få lite märkliga svar nu igen tyvärr :/ kan iaochförsig bokats upp över natten, men om jag förstår 3/9/9 så borde jag iallafall ha några PLUS eller Biz platser tillgängliga. Kommer även starta om min Alert tracking om det är något som hänger kvar i den gamla registreringen.

God Jul :)

Ska du flyga CPH-SFO eller SFO-CPH?

Först och främst tack för en bra tjänst!
Försökte just göra ens *A sökning KIX-ARN och fick följande felmeddelande:
"
Error.
An error occurred while processing your request.
Development Mode
Swapping to Development environment will display more detailed information about the error that occurred.

Development environment should not be enabled in deployed applications, as it can result in sensitive information from exceptions being displayed to end users. For local debugging, development environment can be enabled by setting the ASPNETCORE_ENVIRONMENT environment variable to Development, and restarting the application.
"

Tack för felrapporten. Tyvärr ser det ut som SAS blockerat anrop från AwardHacks. Detta gör också att vanliga SAS-awards har slutat att uppdateras.

Jag vet ännu inte om det är en permanent blockering av mitt IP eller om det är en dynamisk spärr som hävs efter att trafiken minskar. Jag kommer inte försöka distribuera anropen över multipla IPn även om det vore enkelt. Jag ger det någon dag innan jag stänger ner.

Konsollklienten kommer fortfarande att fungera.

Det var roligt så länge det varade....

Tack för felrapporten. Tyvärr ser det ut som SAS blockerat anrop från AwardHacks. Detta gör också att vanliga SAS-awards har slutat att uppdateras.

Jag vet ännu inte om det är en permanent blockering av mitt IP eller om det är en dynamisk spärr som hävs efter att trafiken minskar. Jag kommer inte försöka distribuera anropen över multipla IPn även om det vore enkelt. Jag ger det någon dag innan jag stänger ner.

Konsollklienten kommer fortfarande att fungera.

Det var roligt så länge det varade....
Kan du se om det har gjort ovanligt mycket anrop i december? Tänker Pga hysteri att bränna vouchers.

Jag har nu stängt ner AwardHacks. Det som hänt är att SAS blockerat mitt IP från att anropa deras API. All kod fungerar fortfarande och hittas på https://github.com/travelhacks/flysasClient

Det har varit ett roligt hobbyprojekt det här och man får vara nöjd med att det fick rulla i över två år. Får nu hoppas att SAS tar tag i sin bonuskalender och implementerar liknande funktionalitet.

Jag har nu stängt ner AwardHacks. Det som hänt är att SAS blockerat mitt IP från att anropa deras API. All kod fungerar fortfarande och hittas på https://github.com/travelhacks/flysasClient

Det har varit ett roligt hobbyprojekt det här och man får vara nöjd med att det fick rulla i över två år. Får nu hoppas att SAS tar tag i sin bonuskalender och implementerar liknande funktionalitet.
Oh no! Trist - tack för allt jobb med denna utmärkta sida.

Toppen